Historia

Video kuvattu Lakeuden Ratsastajien 30-vuotisjuhlassa. Menneistä vuosista keskustelemassa Maria Takamaa, Helena Hyvönen ja Aino Heroja.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Seuramme perustamisesta tuli vuonna 2012 kuluneeksi 25 vuotta. Sen kunniaksi seurassamme aktiivisesti alusta lähtien toimineet jäsenet Aino Heroja ja Helena Hyvönen ovat koonneet historiikkia, jonka ensimmäinen osa alkaa perustamismisvuodesta 1987 jatkuen aina vuoteen 1993 asti. Aino ja Helena ovat koonneet valtavan määrän tietoa ja tuloksia noilta vuosilta.

Kiitos Aino ja Helena suuresta työstä ja vaivannäöstänne! Jäämme mielenkiinnolla odottamaan II-osaa!

Lakeuden Ratsastajien historiikin kirjoittajat Helena ja Aino